De-Kersjes-op-zoek-naar-de-zon.reismee.nl

Op naar Orlando

Gevoelsmatig zijn we al weken klaar voor deze vakantie maar eindelijk is het dan zo ver. Alles gepakt, katjes, vissen en planten in goede handen op naar Shiphol. Ondanks de dikke mist had onze vlucht geen vertraging, hoewel..... Natuurlijk waren er weer 2 te laat. Uiteindelijk is hun bagage van boord gehaald en toen bleek de auto die de containers met koffers brengt en haalt stuk te zijn. Dus vertrek was alsnog een uur later. Arkefly biedt dan wel betaalbare tickets aan maar die hebben daar wat op bedacht. Stoelen reserveren voor vertrek kost geld, filmpje kijken aan boord kost ook geld. vervolgens krijg je aan boord een karige maaltijd en de de rest mag je voor betalen. Maar verder was het een relaxte vlucht en waren we nog redelijk fit bij het landen. Douane en koffers ging vlot en de auto hadden we ook snel. Tomtom even instellen en op naar het hotel. Deze keer het Sheraton Lake Buena Vista Resort voor de liefhebber http://www.sheratonlakebuenavistaresort.com/. Een mooi hotel, ruime kamers en heerlijke bedden. Hier hebben we dankbaar gebruik gemaakt van de roomservice en lekker een hamburger met friejes gegeten.. Rond 9:15 locale tijd zijn we gaan liggen en binnen 5 minuten was iedereen heerlijk aan het slapen. Om jullie nog een beetje jaloers te maken, het is lekker bikini weer :)