De-Kersjes-op-zoek-naar-de-zon.reismee.nl

The other side

Vandaag de oversteek gemaakt, Florida is wat dat betreft net Nederland. Je bent overal zo. Met een kleine 2 uur toeren zaten we op Saint Pete Beachin een, misschien wat afgeleefde, maar zeer leuke Sirata Beach Resort met lekkere hapjes op het strand, mooie zwembaden, heel veel schelpjes en andere kindjes.

Anna was in haar nopjes en wij vonden het ook wel prima zo. We hebben nog een poging gedaan om het hotel voor nog een nacht te boeken maar dat ging helaas niet lukken. Anna had al snel een vriendje om me te spelen en ook al verstonden ze elkaar niet een doos pringles werkt in alle talen.

We hebben uiteindelijk een hotel een paar 100 meter verderop kunnen boeken en hebben gewoon lekker de hele dag bij het Sirata gehangen. We hebben dan ook allemaal inmiddels een gezond kleurtje.

Einde dag van de 27ste verkast naar de Beach House Suites waar een supervriendelijke receptioniste Anna verraste met een leuke apen knuffel en ons met een mooie kamer met zeezicht, en een aparte slaapkamer *yay*. Aangezien dit luxe appartement ook een keuken had hebben we besloten maar eens een avondje zelf te koken want wat eten betreft kom je vaak helaas niet verder dan burgers, steaks en fries.... Dus lekker 'thuis' gegeten, van een prachtige zonsondergang genoten en toen met de benen op de bank.

Natuurlijk moest er zoals bijna elke avond nog wel een hotel gepricelined worden maar daar zijn we inmiddels ook pro's in ;)

Slaap lekker!