De-Kersjes-op-zoek-naar-de-zon.reismee.nl

Jazz on the beach in Melbourne FL

Met tegenzin ging Anna weer de auto in. Bij elk hotel wil ze blijven maar we gaan op de vlucht voor het weer. Eerst omlaag naar Melbourne waar we via Priceline het Crowne Plaza Melbourne-Oceanfront hadden 'gewonnen'. Voor de liefhebber http://www.ichotelsgroup.com/crowneplaza/hotels/us/en/melbourne/mlboc/hoteldetail/photos-tours.

Aangezien we wat meer van de omgeving wilde zien zijn we langs de kust omlaag gaan rijden door allerlei kustplaatsen, door woonwijken enz. We hebben onze ogen uitgekeken het contrast tussen arm en rijk is soms erg groot. Opvallen veel motorzaken ook.... Onderweg nog een stoere biker gespot met een mopshondje achterop. De hond zat rustig achterop terwijl zijn baasje rondscheurde op een grote motor.

Uiteindelijk aangekomen in Melbourne hebben we snel ingecheckt en richting het strand getogen. Daar stond een straf windje maar Anna zat direct in het zand te spitten en natuurlijk kilo's schelpen te verzamelen. Toen het strand leeg was ;) zijn we nog even bij het zwembad gaan chillen. Anna in het zwembad en Bert en ik in het zonnetje. Tijd voor weer een blogje.

Tegen het einde van de middag was er ook nog een leuke jazzband op het strand en hebben we lekker gegeten onder het genot van zwoele jazzmuziek. Daarna op ons balkonnetje naarstig speuren naar een nieuw hotel. Aangezien we al eerder door Florida getrokken zijn wilde we natuurlijk wel wat andere plaatsen zien en ik had gehoord van een dame bij het zwembad dat Clearwater een leuke stek is. En aangezien we een beetje uit de buurt van de tropische storm Sandy willen blijven leek ons dat wel een goed plekje.

Hoogste tijd voor een tukkie, welterusten!