De-Kersjes-op-zoek-naar-de-zon.reismee.nl

Airstream palooza!

Tja als je reisblog er 3 dagen uit ligt dan wil je nog wel eens details vergeten.... Maar goed op reis richting Saint Pete Beach zagen we ineens vanuit ons ooghoek een hele rij Airstreams met hun neus in de grond staan! Dat zelfde plaatje hadden we al eens eerder gezien op het internet en ik denk andere Airstream liefhebbers met ons. Het is een stuk land naast Bates RVs. Een grote Airstreamdealer. We zijn dus direct afgeslagen en een kijkje gaan nemen.

Deze dealer heeft een leuke collectie vintage Airstreams staan die helaas niet voor de verkoop zijn. Waar we natuurlijk uitgebreid naar hebben gekeken. Vervolgens hebben we ons gemeld bij de receptie waar een zwaar chagrijnige man zat, snel weer weg dus. Natuurlijk hebben we wel even verder gekeken en gelukkig was het overige personeel wel vriendelijk. Er stonden nog een aantal vintage airstreams te koop maar de meeste helemaal leeg. Maar wel leuk om zoveel Airstreams bij elkaar te zien. Een onverwachte leuke korte stop onderweg.