De-Kersjes-op-zoek-naar-de-zon.reismee.nl

2 dagen loungen bij het Hilton op Marco Island

De naam zegt het al, het is een eiland. En wat voor een! Alles tot in de puntjes onderhouden, prachtige huizen, superdeluxe jachten en een hoop (oude) rijke mensen.

We zaten in iedergeval in een mooi hotel met een prachtig zwembad en een strand vol met schelpjes. Ook weer met dank aan pricelina http://www3.hilton.com/en/hotels/florida/hilton-marco-island-beach-resort-and-spa-MRKMHHF/index.html. Anna was in haar nopjes. Helaas bleek de kamer te grenzen aan de lift met bijbehorend geluid... We hebben ons beklag gedaan en kregen keurig een andere, luxere kamer met uitzicht op zee en een gratis ontbijtje. Wat ons betreft prima dus :)

Anna had het naar haar zin dus we hebben er nog maar een dagje aan vast geplakt met niets meer dan lui lezen, zonnen, zwemmen en strandwandelingen.

's Avonds natuurlijk wel op zoek gegaan naar een lokaal hapje want het diner gebeuren in het Hilton was ons toch net even wat te decadent. Via Urbanspoon zijn we terecht gekomen bij Snook Inn een eettentje aan het water vol met locals die druk aan het pilsen waren. Bert zijn garnalen met bacon waren geen groot succes (conform mijn verwachting dus). Maar verder was alles tiptop in orde en zaten we lekker buiten in het zonnetje.

Daarna nog even langs de pier gelopen en met Anna krabbetjes geplaagt en slakjes gevangen. Ook zat er een Pelikaan druk te vissen. Het uitzicht was ook prachtig, veel ongerept groen en water. Al met al een leuke stek.