De-Kersjes-op-zoek-naar-de-zon.reismee.nl

Lekker zonnen in St. Augustine

Eerste halte Walmart! Even een kinderzitje scoren en wat fris en knabbels inslaan en dan snel op weg naar The Renaissance Resort At World Golf Village. De golfers onder jullie zullen nu wel een tikje jaloers worden :) Want het is een waar golfparadijs. Niet dat wij golfen maar met Priceline weet je nu eenmaal niet waar je terecht kom en dat is nu ook weer het leuke er van. De The Renaissance Resort At World Golf Village is een waanzinnig groot resort met on site winkels, restaurants, een hall of fame en natuurlijk een prachtig hotel. We hebben snel de koffers gedumt opde kamer want Anna moest in het zwembad. Dat viel een beetje tegen, het was een prachtig zwembad hoor maar heel koud. En eerlijk is eerlijk, Anna is een tijgertje, na wat gemodder langs de kant sprong ze er gewoon in! En kennelijk zijn Bert en ik ook stoer wat wij zijn haar gewoon achterna gesprongen.... KOUD! Daarna maar even lekker opwarmen in het bubbelbad. En toen met een drankje lekker loungen in de zon.. Bert is met Anna het terrein gaan verkennen terwijl ik lekker met een wijntje en in het zonnetje ons eerste blogje geschreven heb. Na een lekkere middag hangen zijn we naar Murray Bros. Caddyshack gegaan.Ja inderdaad van Bill Murray . Daar hebben we onverwacht lekker gegeten. Dus tevreden weer terug naar het hotel waar we nog moesten gaan beslissen wat we de volgende dag zouden gaan doen. Uiteindelijk vanwege het verwachtte weer besloten toch zuidelijker te gaan in plaats van noordelijker. Totaal willekeurig gekozen voor Melbourne, ja inderdaad Melbourne Florida. En toen op hoop van zegen een bod gedaan via priceline. We hadden geluk, onze kamer was binnen 5 minuten geregeld. Bert en Anna lagen al snel te slapen en ik heb op de laptop nog even de laatste aflevering van Dexter gekeken. Heerlijk :) Tot morgen weer!